Miettimisiä

Olen muutamaan otteeseen nyt jo miettinyt että olisiko ihmisillä kiinnostusta siihen että kerättäisiin linkkivinkkejä esim. suomalaisista nettikaupoista joissa on käsityötarvikkeita myynnissä? Ja muitakin linkkikokoelmia voisi varmaan koota? Kun minä täällä kotona vaan olen ja surffailen ( ja olen hyvä hamsteri ottamaan kaikenlaisia ohjeita taltteen kirjanmerkkeihin) niin voisin jotain laittaa tänne ylös.

Joten olisiko toiveita? Ja tietysti kaikki muutkin saa osallistua ja heittää kehiin omia vinkkilinkkejään! Mietin että jos vaikka kokoaisi listoja esim sukkaohjeista, huiviohjeista jne. ? Miltäs tämä kuulostaa?

5 kommenttia:

Mun mielestä on hyvä idea. Mulla taas kun ei sitä aikaa ole surffailuun, niin olisi mukava, jos olisi jo valmiita ohjelistoja tms. Tosin musta siis ei ole apua listojen kasaamiseen, mutta uskon että muista sitäkin enemmän :)
Nimim. Oma lehmä ojassa ;)

17. lokakuuta 2007 klo 13.48  

Loistava idea! Nimim. samassa ojassa

17. lokakuuta 2007 klo 13.52  

Linkit olisivat kyllä tosi kivoja - etenkin selkeät ja helppolukuiset englanninkieliset neuleohjeet kiinnostavat. Aika tahtoo vähän olla täälläkin kortilla ja kun olen osan viikosta yliopiston ATK-luokkien koneiden armoilla niin ei tahdo tuo oma aika riittää etsiskelyyn vaan tulee visiteerattua yleensä niillä tutuilla sivustoilla...

17. lokakuuta 2007 klo 18.16  

Okei, minäpä sitten katselen linkkivinkkejä! :)

18. lokakuuta 2007 klo 0.49  

Loistava idea tosiaan!

19. lokakuuta 2007 klo 16.04  

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu