Sukat sain valmiiksi

Jees, eilen illalla sain tehtyä valmiiksi ne äitille tulevat Aina yhteensopivat sukat ja tuossa siis ohjelinkkikin. :) Ja tässä sitten olisi kuvaa. Piti sitä ekaa purkaa ja tehdä pidemmäksi, kun se mulle oli sopiva mutta äitillä kun on leveempi jalka (vaikka onkin samanpitunen) niin piti vähän muokata. :)



Sitten illalla sain inspiksen alkaa tehdä siskolle joululahjatumppuja :D Tossa on tollasta tosi vaaleen-vaaleenpunasta, huhhuh :D Käytän tuota sukkien pitsimallia siinä päällä koristeena. :)



Tilasin muuten eilen Suuren Käsityölehden! Siellä oli aika hyvä tarjous: vuoden lehdet -50% ja vielä kirja/koruntekosetti päälle! Mä otin ton kirjan ;D

4 kommenttia:

Pikaisesti vain kysäisen: mistä tilasit noin edullisesti? Mäkin tahdon!!

7. lokakuuta 2007 klo 15.46  

www.suurikasityo.fi/tk <- tuolla! :)

7. lokakuuta 2007 klo 22.18  

Mikä se tarjouskoodi on? Ilman sitä ei saa tilattua :(

8. lokakuuta 2007 klo 11.46  

Joo, mä kans tajusin :( mä en kyllä yhtään sitten tiedä että onko se sama kaikilla :/ epäilen kyllä... :/ mä sain sen tarjouskoodin kun ostin SK:n viimeisimmän numeron, siinä oli kaks lehteä (toinen oli vanhempi) ja siellä välissä sitten oli se lappunen..

8. lokakuuta 2007 klo 17.14  

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu