Heip!

Olen 25-vuotias tamperelainen opiskelija ja käsityöharrastelija. Kaikista mieluiten neuloisin koko ajan, mutta en osaa ilman että kiristelen niskahartialihaksia -> neulon pieniä tehokkaita pätkiä ja sitten taas lepuutan useamman viikon. Tein ensimmäiset tumppuni joskus 9-vuotiaana ja siitä eteenpäin on syntynyt lähinnä sukkia, sormikkaita ja vauvanneuleita. Olen pienten ja nopeiden töiden ihminen, kärsivällisyys ei kestäisi aikuisen kokoista villatakkia (ihailin Tuin aikaansaannoksia, vau!). Koulussa olin nopea ja vähän huolimaton, rennosti mennään edelleen vaikka nyt jaksan jo purkaakin ja tehdä uudestaan.

Elokuussa mentiin meillä asuvan miehen kanssa naimisiin, häihin tein tosi paljon itse: oman pukuni ja virkatun hartiahuivin itselleni, puvut kahdelle morsiusneidolle ja neulebolerot neidoille. Käsityöhön keskittyminen rentouttaa, olen myös ihan hirveän ylpeä jokaisesta aikaansaannoksestani :)

Tällä hetkellä on työn alla bolero Novitan Teddy-langasta ja melkein jo puikoilla pitkät palmikkosormikkaat tummanharmaasta Seiskaveikasta. Palmikkoneule taitaa olla mulle se tämän hetken juttu. Saa nähdä mitä jouluun mennessä syntyy!

0 kommenttia:

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu