hiirenkorva esittäytyy.. :)

Heipsan :)

Minä olen varmaankin tämän blogin nuorin jäsen :D Helmikuussa minustakin tulee täysi-ikäinen. :D Olen siis ahkera 17-vuotias lukiolainen joka usein on burnoutin rajamailla, kun on vaan pakko neuloa ja naikkaroida vaikka olisi kamalasti tehtävää! :D Juuri nytkin pitäisi lukea huomiseen englannin kokeeseen ja ylihuomiseen uskonnonkokeeseen. Tai, ei nyt enää lukea, vaan pitäisi olla jo tutimassa, että jaksaa kolme tuntia istua. :)

Olen harrastanut pääasiassa neulomista, en osaa kyllä sanoa kuinka kauan, monta vuotta kuitenkin. On tullu neulottua sukkaa ja lapasta ja villapaitaakin, ihan pidettäviä sellaisia. :) Useimmiten ihana rakas sulhoni Jussi saa kaikkia kivoja neulomuksia, viimeksi harmaan ribbineulepipon.

Tykkään myös virkata ja ommella, mutta puikkojen varressa suurin osa ajasta kuluu. Olen iloinen ja sosiaalinen persoona, ja rohkeus ei omaan blogiin ole riittänyt, joten täällä siis ollaan! Ja jos nyt itsekehu sallitaan niin tämän blogin nimi on minun keksimäni ;D

Mutta, tämä lähtee nyt maate, että kokeessa pärjää. :)

0 kommenttia:

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu