hiirenkorvan kuulumisia

Jees, tällä hetkellä on vähän vetelä olo, juuri tässä nousin päikkäreiltä ja nyt pitäis lukea uskontoa. Meillä on siis menossa lukion uskonnon toinen pakollinen kurssi, joka käsittelee kirkkohistoriaa. Ihan mielenkiintoista kylläkin, mutta on niin paljon muistettavaa! Muutenkin on nyt ollu tosi väsynyt ja vähän kipeä olo, ja lukeminen ei kiinnostaisi yhtään.

Aino asia mikä mua nyt motivoi on nämä:




Toisin sanoen ne valtavat lankamäärät jotka vain odottaa mun puikkoja ja virkkuukoukkuja ;D Nytten mulla on mielessä yks ihana lanka joka ei kuvassa näy.. Semmonen ohuen ohut mohairmainen lanka.. Siitä teen ittelleni jonkun syötävän ihanan huivin.. HETI kun koeviikko loppuu, toisin sanoen keskiviikkona. Silloin on matikan koe, ja se vähän hirvittää.. Luen pitkää matematiikkaa ja tällä hetkellä on menossa kurssi 6: todennäköisyys ja tilastot. Mutta enköhän mä pärjää, kun on viikonloppu aikaa lukea (= oon blogissa koko viikonlopun ja noin 22:00 sunnuntai-iltana alan kertaamaa :D) no ei nyt, oon kyllä kirjoittanut jo muistiinpanot.. Pitäisi vain tehdä kertaustehtäviä ja harjoituksen vuoksi viime vuoden koe (ope jakaa meille aina ed. vuoden kokeen että saadaan vihiä minkä laisia ja tasoisia ne tehtävät sitten on).

Jees. Tässä nyt taisi olla tarpeeksi kuulumista tälle illalle :D Mä menen nyt oikeesti lukemaan tätä uskontoa. Huomenna sitten varmaan tulen kertomaan vähän miten koe meni.

Wish me luck! :D

0 kommenttia:

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu