Joululahjapaniikki!

Alkaa tuntua siltä, että olen hamunnut vähän liian laajat projektit joululahjoihin. Varsinkin kun nyt aloitan uuden työn erityisluokanopettajana (mun eka työ opettajana ylipäätään) ja gradukin on kesken. Mutta kun osan joululahjat on jo valmiina, niin en voi enää toisille alkaa mitään paljon vaatimattomampaakaan. Voihan kääks!!! en muuta sano.

Enkä voi edes sen tarkemmin ongelmastani täällä kirjoitella, kun yksi lahjottavista käyttää myös tätä blogia (terveisiä Anulle <3).

Ehkä olisi nytkin fiksumpaa mennä neulomaan, eikä vaan tässä kirjoitella.

4 kommenttia:

Minä olen onneksi niin vaatimaton, että tyydyn ihan rauhassa vaikka vain kaksiosaiseen iltapukuun käsinnyplätyin pitsisomistein ;) Yksiosaisen sovittaminen olisi kuitenkin ollut ehkä turhan haastavaa...

Älä muru stressaa, kyllä me ymmärretään <3

Tosin joululahjapaniikki alkaa olemaan täälläkin, minulla vapaita viikonloppuja tälle vuodelle enää vain muutama hassu ja pelkään, että joululahjaprojektien toteuttaminen jää lopulta joulunalusviikoille, onneksi näillä näkymin pääsee aloittamaan joululoman jo puolesta kuusta :D

30. syyskuuta 2007 klo 8.50  

Onneksi on ystävät vaatimattomia ;-D

Lähinnä ressaa se, että osalle on jo melkein valmiina tosi hienot tekeleet, ja sitten tulikin tää työjuttu, enkä ole varma, ehdinkö tekeen kaikille yhtä isoja juttuja. No, mä tykkään kaikista silti yhtä paljon :-)

30. syyskuuta 2007 klo 11.30  

Täälläkin iskee paniikki :S :D

30. syyskuuta 2007 klo 14.26  

Paniikinpoikasta lahjojen suhteen on täälläkin. En ajatellut tehdä kenellekään mitään erityisen suurta ja hienoa, mutta kun noita miehen lähisukulaisia on niin paljon - sisaruksia kolme ja sisarusten lapsia yhteensä viisi. Miehen vanhemmatkin ovat ehtineet jo uusiin naimisiin molemmat.

30. syyskuuta 2007 klo 15.33  

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu