Jaiks!

Tajusin justiinsa että mullahan alkaa AUTOKOULU! :P 9 päivän päästä! Hui :P Hyvä puoli on se, että meidän koulu järjestää sen teoria, joten koulusta ei tarvi olla pois ja saadaan sitten jotain alennustakin, ja vielä kurssimerkintäkin. Rehtori arvioi että se on suunnilleen 1100-1200 €, joka on aika paljon alempi keskimääräistä hintaa, joka siis pyörii siinä 1500-1600 paikkeilla. Jipii :) Tyhmää vaan kun ei Jussin kanssa päästä samalle kurssille :P Teorian kun saa alottaa jos 18-v synttäreihin on korkeintaan 6 kk.. Jussi on syntyny kesäkuussa ja mä helmikuussa. ;D Tässä onkin Jussi joutunut paljon kestämään vitsailua siitä että "joutuu" olemaan 4 kuukautta kihloissa sitten täysi-ikäisen kanssa, ja mä oon sitten pedofiili kun oon kihloissa alaikäisen kanssa :D hehhee :P

Mä menen nyt jatkamaan tota sukkaa. Oon jo yli puolenvälin, jos vaikka sitten lukisin matikkaa ja äidinkieltä kun oon saanu sukan tehtyä.

Niin ja nyt pitäisi käydä kaupassakin. Lähden äiteen mukaan, pitää ostaa "kokeisiinlukukarkkia" ;D Heehee. :P

Mun pitäisi nyt oikeesti alkaa keksiä niitä joululahjoja :P On niin kamalasti ihmisiä joille tehdä! Siskolle ja kaverille oon jo neulonu (tumput molemmille), äitille on sukat syntymässä.. Sit pitäis iskälle tehdä (sukat?), toiselle siskolle, Jussille, appiksille ja Jussin kahdelle veljelle pitäis kans. Niin ja mummille. Apuva 8) varmaan turvaudun näihin perinteisiin tumppu-sukka-aiheisiin, eiköhän ne kelpaa. ;D Tosin anoppi toivoi virkattua kassia! Pitäisikin etsiä ohje. Siihen sitten vielä kangasvuori.. :)

0 kommenttia:

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu